نظام پیشنهادها در شرکت وال مارت
نظام پیشنهادها در شرکت وال مارت
تيم گمبار (Tim Gebauer) مدير بخش انبار فروشگاه های زنجیره ای وال مارت (Wal Mart) در شهر ميسون مي گويد:
« برايم بسيار جالب است كه هر وقت بهترين پيشنهاد و بهترين راه حل را مي خواهم غالباً كاركناني كه با آن مشكل در حال دست و پنجه نرم كردن هستند، بهترين پاسخ ها را به من مي دهند. كاركناني كه بطور مستمر و در طول 362 روز از 365 روز سال انبار وال مارت را پويا نگه مي دارند. »
-
مدير شركت مي گويد: وقتي مي بينم كه كاركنان همپاي من در حال راه رفتن هستند احساس خوبي به من دست مي دهد.
-
من لذت مي برم وقتي كه مي بينم كه كاركنان خودشان سؤال و مشكل را مطرح مي كنند و خودشان به آن پاسخ مي دهند
-
من اعتقاد دارم كه 20 كارمند من به اندازه 100 كارمند ساير شركتها مغز براي فكر كردن دارند.
-
هر وقت مشكلي پيش آيد كاركنان را فرا مي خوانم، مشكل را برايشان بازگو مي كنم و از آنها مي خواهم پيشنهاد بدهند تا مشكل زودتر حل شود.
-
در پايان هر ماه مديران وال مارت در انتظار توليد جديدي هستند كه برگرفته از دانش و پيشنهاد خودشان مي باشد.
-
در شركت وال مارت هر كارمند ياد گرفته است كه چگونه با مشكل دست و پنجه نرم كند و كاركنان لذت مي برند وقتي ببينند كه بخش عظيمي از فكرشان عملياتي شده است و مورد استفاده قرار مي گيرد.
برگرفته از پاورپینت "نظام پذيرش و بررسي پيشنهادها در يك بررسي تطبيقي "، دکتر کرد رستمی
+ نوشته شده در سی ام اردیبهشت ۱۳۸۸ ساعت توسط فریور باتمانقلیچ
|