بخش بیست و ‏هفتم  - آیا بر اساس قرآن کریم ، القاعده و طالبان و داعش مسلمان اند ؟ ! شناخت حکمت

 

بخش بیست و ‏هفتم  - آیا بر اساس قرآن کریم ، القاعده و طالبان و داعش مسلمان اند ؟ !

آیا القاعده گری و طالبان گرایی و داعش پروری منطبق بر اسلام است ؟

به نام حق تعالا که اسم و علامتش بخشندگی و مهربانی است .

تمکّن  : شرط های به دست گرفتن قدرت مدیریت و رهبری الاهی

گنج های مغزهاي مردم )) دفائن العقول((   : نعمت فراموش شده خداوند یگانه

« الحمد لله رب العالمین »  

     آیا طالبان و القاعده و داعش « حکمت » را می شناسند و راهکار تحقق آن را ، اقامه قسط : مساوات و اخوت ( برابری و برادری و آزادی همگانی در ارائه پیشنهادهای خیر ، نیک ، مفید و اثربخش ؟ ! اگر نمی شناسند و می گویند « حکمت گمشده مؤمنان است » ، پس سخت در گمراهی و ضلالت اند زیرا حکومت مردم را بر عهده گرفته اند ! و اگر می شناسند پس چرا آن را اجرا نکرده و گروه های دانایی و معرفت ( عرافه ها ! ) را از عموم مردم تشکیل نداده ( همان کاری که پیامبر رحمت و حکمت ص انجام داد ! ) و چرا خلافت همگانی مردم ، امامت مستضعفان ، وعده الاهی واگذاری امانت الاهی به مردم ، حکومتداری حکیمانه و مدیریت خردمندانه مبتنی بر خرد جمعی را برپا نکرده اند ؟       

       آیا طالبان و القاعده و داعش « حکمت » ، یعنی راهکار تحقق و اقامه قسط : مساوات و اخوت ( برابری و برادری و آزادی همگانی در ارائه پیشنهادهای خیر ، نیک ، مفید و اثربخش را می شناسند ؟ ! آیا زنان و دختران ، یعنی پنجاه درصد جمعیت کشورهای جهان توان ارائه پیشنهادهای خیر و مفید را ندارند ؟ ! اگر شما ایشان را خانه نشین کرده و از تحصیل علم و دانش و معرفت محروم سازید ، آیا فکر نمی کنید آنها می توانند از گنج های مغزهای خود ( دفائن العقول / نهج البلاغه / خطبه یک ) بهره برداری عالی نموده و در جامعه رشد و پیشرفت ایجاد کنند ؟

       آیا محروم ساختن دختران و زنان ، یعنی پنجاه درصد جمعیت جوامع از ارائه پیشنهادهای مفید ، ضد اصل شورا ، ضد اصل قسط : مساوات و اخوت ، ضد اصل معروف شناسی  و معروف گستری و در واقع ضد قرآن مجید نمی باشد ؟ آیا در هزار و چهار صد سال گذشته که دختران و زنان مسلمان خانه نشین شده و از تحصیل علوم محروم شده اند جوامع اسلامی از بهره برداری گنج های مغزهای زنان ( چهارده میلیارد سلول مغزی هر یک از ایشان ! این نعمت بینهایت ارزشمند الاهی ! ) محروم نگردیده و این امر اسراف و تبذیر کلان نمی باشد ؟ آیا قرآن دانا و حکیم نمی فرماید اسراف و تبذیرکنندگان برادران شیطان اند ؟ ! آیا این امر با زنده به گور کردن دختران در عصر جاهلیت عرب فرق زیادی دارد ؟

بخش بیست و ششم - آیا بر اساس قرآن کریم ، القاعده و طالبان و داعش مسلمان اند ؟ ! مشارکت همگانی مردم

 

بخش بیست و ششم - آیا بر اساس قرآن کریم ، القاعده و طالبان و داعش مسلمان اند ؟ !

آیا القاعده گری و طالبان گرایی و داعش پروری منطبق بر اسلام است ؟

به نام حق تعالا که اسم و علامتش بخشندگی و مهربانی است .

تمکّن  : شرط های به دست گرفتن قدرت مدیریت و رهبری الاهی

گنج های مغزهاي مردم )) دفائن العقول((   : نعمت فراموش شده خداوند یگانه

« الحمد لله رب العالمین »  

       آیا طالبان و القاعده و داعش راهکار جلب مشارکت همگانی مردم از طریق اصل مقدس شورا ( نظام پیشنهاددهی همگانی و همزمان اصل مقدس حمد ( : تشکر ، سپاس و ستایش از کارنیک مردم ! ) را می شناسند ؟ تا دیگر نیازی به بکارگیری زور و دستور و شلاق و بردیدن دست و ریختن خون مردم نباشد ؟ ! آیا در این صورت اقامه صلات واقعی ( نماز : نظام طلب رحمت و نعمت و برکات و سلامتی برای همگان ) تحقق نخواهد یافت و مسلمانان و مردم جهان قدر و ارزش بی نهایت « سبع المثانی » را کشف نخواهند کرد ؟ !

          آیا طالبان و القاعده و داعش محصول شناخت علم ، دانش ، معرفت و معروف شناسی اند و همچنین منکرشناسی ، خرافات شناسی ، شیطان شناسی ، باطل شناسی ، و یا محصول فرایند ضد قرآنی و جهل پروری و جهل گستری ؟ در کشورهای ایران ، پاکستان ، افغانستان ، نیجریه ، ... دو شیوه آموزشی در جریان است ، آموزش مدارس همگانی و دانشگاه ها ، که قرار است در آنها علم و دانش روز و روش تحقیق و تفقه علمی آموزش داده شود ، و حوزه های روحانیت ، که قرار بوده است در آنها علم دین آموزش داده شود ، یعنی قرآن علیم ِحکیم ، علم و حکمت ، که خداوند به همه پیامبران الاهی اعطا کرده است . اما هیچکدام راه صحیح را آموزش نداده و صراط مستقیم را نپیموده اند . درست به همین دلیل هیچکدام نتوانسته اند  اصل مقدس « معروف شناسی و منکر شناسی » ( امر به معروف و نهی از منکر ! ) را شناخته و به کار بگیرند و به نتیجه مطلوب دست پیدا کنند . یعنی شناخت ( معرفت ) => ایمان ( قلبی ) => عمل صالح ( عمل شایسته و بی عیب و نقص ) .

        این دو روش آموزش ، که هیچ یک منطبق بر « نظام آموزش ربانی » نمی باشند ، دو گونه افراد پرورش می دهند که قطعاً در آینده در مقابل یکدیگر قرار می گیرند . طلاب حوزه های روحانیت با اصل قرار دادن و حفظ کردن احادیث و روایات ، که بیش از نود و پنج درصد آنها باطل و ضد قرآنی می باشند پرورش می یابند . در حالی که باید با تفکر در سوره حمد ، سبع المثانی ، و قرآن مجید ، و تحقیق در علوم طبیعی پرورش می یافتند ، که نیافته اند ! آیا وقتی قرآن دانا و حکیم می فرماید : بنگر ببین شترت چگونه خلق شده ؟ بنگر ببین آسمان چگونه رفیع و برافراشته شده ؟ بنگر ببین کوه ها چگونه نصب شده ( استقرار یافته ) ؟ بنگر ببین سطح زمین چگونه گسترده شده ؟ پس یادآوری کن ، تو فقط یادآوری کننده ای ( تنها کار تو ، بیدارگری علمی است ! ) تو هیچ سلطه ای بر مردم نداری ! ( سوره غاشیه / آیات 17 – 22 ) هدفش مطالعه و تحقیق علمی همگانی مردم نمی باشد ؟ دعوت از همه مردم به یادآوری ، ذکر ، تحقیقات علمی و شناخت جهان آفرینش ، و شناخت آفریننده جهان .