قسط یا سقوط ؟ ( 4 ) -« چرا روحانیت شیعه قدرت کشف و درک قوانین اساسی قرآنی را ندارد و در پانصد سال گذ
قسط یا سقوط ؟ ( 4 )
کتاب علمی – تحقیقاتی چرا روحانیت ضد قرآن و حکمت عمل کرده است ؟ چرا روحانیت ادیان صلاحیت حکومتداری و مشروعیت دینداری ندارد ؟
« چرا روحانیت شیعه قدرت کشف و درک قوانین اساسی قرآنی را ندارد و در پانصد سال گذشته سلاطین ظالم را ارباب مردم قرار داده است ؟ »
مردم دنیا باید انقلاب کبیر اسلامی مردم ایران را با قسط : مساوات و اخوت ( برابری و برادری همگانی مردم جهان ) می شناختند نه با مرگ بر این یا مرگ بر آن . کجای قرآن گفته است مرگ بر این یا مرگ بر آن ؟ این ها شعارهای جاهلیت کمونیستی یا انقلاب های منحرف است . کجای قرآن خداوند گفته است مرگ بر شیطان ؟ خداوند بخشنده و مهربان به شیطان مهلت داده است تا روز موعود . شیطان عامل ابتلا و آزمایش است و موجب باز شدن چشم و گوش انسان ها . این یک قانون اساسی قرآنی است . توجه به شیطان باعث رشد و پیشرفت و تعالی انسان ها می شود . اسلام رحمانی تفکر ، تعقل ، تحقیق و تفقه را به عنوان راه راست به همه مردم جهان معرفی می کند اگر چه ایشان همچون اعراب جاهلیت گمراه ترین مردم باشند . مسلمانان باید کتاب درس شیرین شیطان شناسی و مدیریت شیطانی را مجدداً مطالعه نمایند .
در زمان پیامبر رحمت و حکمت محمد ( ص ) چیزی به نام روحانیت وجود نداشته است . نه طبقه روحانیت اسلامی ، نه صنف روحانیت اسلامی و نه لباس روحانیت . پیامبر خدا هم سطح همه مردم زندگی می کرده و همانند همه مردم ، اعراب مکه ، لباس می پوشیده است . در زمان خلافت مدیر مومنان امام علی ( ع ) نیز چیزی به نام روحانیت وجود نداشته و اصلاً نیازی به آن نبوده است . در اسلام « معروف شناسی » دنباله راه انبیاء و تحقق بخش اهداف ایشان است . البته روحانیت ادیان انحرافی یهود و نصارا وجود داشته که همه در مقابل پیامبر خاتم به مقابله و جبهه گیری پرداخته اند که شرح آن بیان خواهد شد . هیچ یک از انبیاء الاهی هم روحانیت تشکیل نداده است . روحانیت زمانی به وجود می آید که استبداد و سلطنت و شرک در جامعه شکل بگیرد . همان گونه که پس از حضرت موسا ( ع ) و انبیاء بنی اسرائیل ( قبل از تبعید به بابل ) یهوه پرستی تبدیل به شخص پرستی شد و دموکراسی اولیه مبتنی بر شورا : مدیریت مشارکتی و پیشنهاددهی مردم به سلطنت و استبداد تبدیل شد و روحانیت یهود نقش اساسی در فریب مردم جهت پذیرش سلطنت داشت .
ذکر اشتباهات فاحش روحانیت و روشنفکران دینی یا غیردینی دلیلی بر تکبر و خودستایی نیست بلکه در مسائل علمی باید همچون امام علی ( ع ) و همچون گالیله و کوپرنیک و سایر آزاداندیشان جهان ، حق و حقیقت را بیان نمود ، اگر چه موجب رنجش دیگران شود . خصوصاً آن که جوّ روحانیت زده ، مداحی زده و روشنفکر زده کنونی باعث شده است جوانان مسلمان ایران و جهان اسلام ، که از روحانیت و روحانیون و فقها و مفتیان نادان و ضد قسط ناامید شده اند ، از خدا و پیغمبر و امامان نیز رویگردان شوند . البته نقد باید همراه با مستندات علمی و استدلال های منطقی و قرآنی باشد که موجب متقاعد شدن همه مردم جهان گردد .